Merhaba kızlar. 29+1 günlük hamileyim. Neredeyse bir haftadır aşırı ödemim ve bel ağrım var. Ödem için daha çok erken değil mi ? Ayaklarım balon Gibi resmen. Su içiyorum yürüyüş yapıyorum bol bol ama sabah kalkıyorum yine aynı ayaklarım. Özellikle sağ tarafım daha şiş. Bel ağrım da herkes artık ağırlastin normal bel ağrın olması diyor ama çok çok iyidim ve birden belim ağrımaya hareketlerim kısıtlanmaya başladı. Yani ağırlastigim için böyleysem doğuma kadar dayanamam daha 3 ay var. hareket etmekte zorlanıyorum. Hele sabahları kalkınca odun gibi vücudum ayaklarımın şişliği ayrı belim ayrı. Akşama doğru biraz daha açılıp rahatlıyorum. Çok uzun yazdım kusura bakmayın ama bu haftalarda benim gibi şikayetleri olanlar varmı. Doğuma kadar böyle mi olacak hep