Nazorl Herkese merhabalar ☺️ Kızıma Elisa ismini koyduk ama ebced hesaplamayı bilen var mı varsa yardımcı olursa çok dua ederim💕🤲🏻
Nazorl Deletedmon00881 Valla bende yeni duydum bu hesaba göre isim koyuyorlarmış Arapça olduğu için ben beceremedim 😂🙈