Sevgili anneler dün ayrıntılı ultrason sonuçlarını doktoruma gösterdim ve circumvalat plesanta bozukluğu çıktı doktor bebek ilerleyen haftalarda gelişmeye bilir kaybedebilirsin dedi 19+5 deyiz ben ne yapıcam psikolojim alt üst oldu ağlıyorum sürekli başına böyle birşey gelip yavrusunu kucağına alan anneler var mı nolur bana da anlatın bebeğim çok sağlıklı şuan onu kaybedemem nolur bir akıl verin