Arkadaşlar dedim ya bazı hastaneler personelini izinden geri çağırmadı zaten gözden çıkarılmış personeller ha 8 hafta çalışmış ha çalışmamış mantısı ile izin kullanmaya devam ettiler onların izinleri 30 hzirana kadar devam edecek ve 1 temmuzda zorunlu olarak işe başlayacaklar. Biz izni bölünenler yada izne başlayamamış olanlar çalışmaya devam edecek. İşe 10 nisandan beri gelmeyen, kurumu siz izin yapın diyenler için geçerli bu yeni izin. Kısacası bize verilmiş bir izin yok. Hiç İş başı yapmayan kişiler için verilmiş bir izin bu