Kızlar tam 10 haftalık gebeyim son bir kaç gündür göğüs ağrılarım yok, netten bakıyorum tatmin edici cevaplar bulamıyorum. Şuan göğüs ağrının geçmesi için erken haftalar değil mi 4 ay önce düşük yaptım korkuyorum, sizin göğüs hassasiyetiniz ne zaman geçti?