Elfsglm Ya bende 4+0 😍😍😍😍 keşke benimkide ikiz olsa ya 🤗 eşimin kardeşleri ikiz biri kız biri erkek belki benim de olur 😂 kaç haftadan sonra belli oluyor ikiz olduğu?
Melikezturk Selma067 4+5 haftalik hamisim ama bulantım var çok yemek de yiyemiyorum düşük tehditim de var önceki bebeğimde düşük yaşadım için şimdi bol bol istirat ediyorum ilaç kullanıyorum inşallah bunu sağlıkla kucağıma alicam
Elfsglm Melikezturk aramızda 5 gün var bende 4+0 🙅🏻♀️ Bende henüz bulantı falan yok ama kasık ağrım çok oluyor bir de karnımın içi sebepsizçe kaşınıyor sana da oluyor mu ya 😂
burcuozturk 15+5 bi an önce zaman geçsede büyüsee simdiden sabırsızım☺️☺️ Cok şukur hic şikayetim yok cok rahat gecıyor☺️☺️
Minnakelifim03 Selma067 25+6 haftalik hamileyim erken dogum riskim ve kanamam dısında iyiyiz cok şükür 😕
Ayseee94 defnekrmn gittim ama duyamadım kalp atışını bugün adet tarihine gore 7 hafta olduk ama fec döllenme olabilir ddi doktorum
oznursrm Selma067 14+3 haftalık hamıleyim.2 hafta sonra kontrole gideceğim miniğimin cinciyetini öğrenmeye.Rabbim bebeklerimizi korusun inşallah.❤️