iremcannn1907 Suse sıfır belirti ile doğurdum oğlumu ☺️ Hiçbir rahatsızlık yaşamadım yani. Sadece karnım o kadar sivriydi ki erkeğim diyordu resmen
Ozgeozgul Suse belirti ile alakası yok maalesef arkadaşımda bende erkek bebek bekliyoruz tamamen zıttı belirtilerimiz var
tazebiranne_hg04 Suse full kız belirtisi vardı ekşi yemek karın şeklim kese şekli bebeğin cinsiyetini geç göstermesi cinsiyet tahmini de yaptırdım kız doktor da kız dedi sonra erkek olduğunu öğrendim 😂💙
aslansmommm Suse ekşi şeyler canım çekiyor tatlıyı eskisinden daha az yer oldum aramıyorum hiç çok az mide bulantısı yaşadım sorunsuz geçiyor diyebilirim sivri karnım benim de bakalım bundan sonrası nasıl olur bilmem 😌
aslansmommm Suse aşağıdaydı şu an göbek deliği hizasında hep sağ kasığım agrırdı sağda duruyor hiç sola geçmedi daha
zamaneannesi80 Suse belirtiler doğru çıkmıyor 😂 kusma bulantım olmadı tek erkek belirtim buydu rivayete göre 😂 ama tatlı yiyemiyorum ekşi seviyorum bebeğim soldaydı yüzüm güzelleşmedi aksine sivilce doldu 😂 yüzde 80 erkek dedi dr um dün 😂