ikramomm ya benim enfeksiyonum uzun süredir vardı çok yükselmişti antibiyotik kullandım ilk etapta çünkü erken doğumu tetikler bu kadar enfeksiyon dedi şimdi azaldı ama kaşıntı ve akıntım devam ediyor biraz daha var devam edelim yükselmesin yine dedi o yüzden kullanmak zorunda kalıyorum bırakınca çoğalıyor çünkü benim hiç geçmek bilmedi 🤦♀️