Kızlar 20.haftama girdim camasirim ıslak oluyor sürekli geçen doktor amniyon sıvısı testi yaptı negatif çıktı. Bebeğin suyu da iyi fitilde verdi ama yok yani camasirim da özellikle gündüzleri ıslaklık var ağ kısmı bariz ıslak benim gibi bunu yaşayan var mı.hafta