Merhaba, bende 2 yıllık evliyim korunmuyoruz 1 senedir doktora gittiğim de yumurta tembelliği var dedi sonra detaylı kan verdim ve değerlerim çok iyi çıktı amh gayet iyiydi buna rağmen doktorum pkosun dedi fakat adetim de düzenli olur değerlerim de iyi nasıl pkoyum anlamadım. Ve bu bir iki gündür sağ kasığım da ağrı var bacağıma da vuruyor ara ara birde bugün özellikle hafif mide bulantım oldu sizce gebelik midir yoksa üşütmemidir?