Begum54 Kizlar merhaba 37+3 günlük hamileyim dun nst de 2 kere sanci çıktı doktor heran doğum yapabilirsin dedi haftaya bile kalmayabilir dedi ama cevremdekilerde bizde de çıkıyordu ama doğum hemen olmadı 1-2 hafta bekledik diyorlar sizde durum ne oldu ?
Gorkemm Begum54 36 da 75-80 çıkıyordu 37 de 75-100 çıkmaya başladı ama açılma yok bende bebek kanalda da değil bekliyoruz hala doktor bana da haftaya kadar doğum olmazsa kontrole beklerim dedi ama gelecek gibi değil
Suleermz Begum54 37 de 60 70 çıktı 2 cm açıklık vardı olabilir dediler 39+5 iz hala yok sancıların kaç çıkıyordu