Kızlarr doğumum nasip olursa 31 mayısta, benim cildimde çok hassas olduğu için ağdadan sonra 3-4 güne anca toparlıyor bende geç olmasın diye dün ağdaya gittim ve neredeyse 15 gün var doğumuma hoş bu arada sezeryan doğum olacak. Sizce çok mu erken gittim ağdaya 15 günde yine gerekir mi? Sizler nasıl yapmıştınız?