Busrasisman ay asla tavsiye etmem ilk doğumumu ankara şehir hastanesinde yaptım özel konforunda oldu 2 inci doğumumu da orda yapıcam inşallah . Ankara hastanesine yakın oturuyorum bir gün acile gittim bana bebeğin kalp atışı yok dedi ultrason cihazları eskiymiş onlardan kaynaklı olabilir dedi bana neyse sonra hemen kendi doktoruma gittim cok şükür kalp atısı vardı hastane odalar aynı şekilde temiz değil ben önermem şahsen.