kuzeymomsss Aslangns beni doktorum 40tan sonra çağırmadı 🙄 doğumdan 10 gün sonra gittim, dikişlerin güzel rahmin güzel dedi. Bende hatta 40ımdan sonra çağırır diye birdaha ne zaman görüşürüz hocam dedim, 2. Çocuk için beklerim dedi😂😂