Mrvmsi Kızlar selam 28 haftalık hamileyim ve gece karin üstüne yatmışım. Biraz sancıyla uyandım .. doktorum izinli, yerine bakan doktoru aradım ancak pazartesi bakabilirim dedi .. bu durumu yaşayan var mi? Deneyimlerinizi yazabilir misiniz? Teşekkürler ..
Hapyymami55 Mrvmsi bnde bazen unutup yatıyorum ama bebek rahat vermiyor tepikleyip duruyo dönene kadar
altnbebek Ben yarım dönüyorum o sırada bile tepikliyor rahatsız oldugunu anlıyorum hemen korkmayın inşallah kötü birşey yoktur içiniz ferah olsun
Mrvmsi altnbebek aynen normalde en fazla yarım dönüyordum ama nasıl oldu hiç anlamadım. Yoğun ve yorgun bir gündü .. İnsallah .. bebis tekmeleri devam ediyor aslında suan biraz daha rahatladım ..
tarcinnnn Sırt üstü dışında tüm yatma çeşitleri normal diyorlar. Hiç üzmeyin bence kendinizi ben hala orama burama yastık koyup yüzüstü yatmaya çalışıyorum 😂