zehra_56 Kızlar dün hastaneye detaylı utrasyona girdim ve bebeğin suyunun Bı tık fazla olduğunu söyledi doktor şekerden olabiliyormuş şekerli şeyle yeme dedi başına böyle bişe gelen varmı bir sorun olurmu