Merhaba arkadaşlar benim bebeğim (kız) 29+4 de kontrole gittiğim de 1.710 gr dedi ve beni diyetisyen e yönlendirdi halbuki ben hamilelik sürecinde 66 kilo ile başladım şimdi 74.300 gr. Kıloyum yani çok fazla da almadım aslında ama hep boyu ve kilosu 1 2 hafta önde bir sıkıntısı sorunu da yok. Böyle giderse 4 kilo olur ve sen normal doğuramazsın biraz karbonhidrat yemeyip kasık kasık bunları azalacağız fln dedi de zaten bn cok fazla yiyen birisi değilim ki 🤷♀️🤷♀️içinizde benim gibi olan var mi