Merhaba Anneler🤗an itibariyle 37 haftalık olduk bebişimle göbeğim baya aşağı inmiş diyebilirim hatta 3 4 hafta yı da buldu🙂sırt ve göbek ağrılarım artı baya hatta ağrıdan ziyade sancı diyebilirim sancım başladığında 30 dk 1 saat arası sürüyor ve aşırı bi ağrı normalki gibi hafif değil ve sürekli akıntım akıyor oda baya fazlalaştı diyebilirim daha önce de vardı ihtap olduğu için ama az az geliyordu en fazla leke şekilde suan ama afedersiniz pişamama kadar geliyor eskiden beyaz sümsüklüydü suan baya su gibi ama sarı geliyor sizde bunlar doğum belirtisimi doktora gittim ama tam bi bilgi vermedi normal doğum pozisyonunda yürüyüş yap ilişki öneriyorum dedi başka bişey demedi hani ya doğum yakın hazırlıklı ol falan hiç bişey demedi o konuda ben çok sancım oluyor dedim oda bu haftalarda normaldir dedi 10 günde bir kontrole gel dedim bide nts ye girdim kalp atışları güzel dedi🥲sizin bilginiz varsa benimle paylaşırmısınız☺️rahatlarım biraz🤗