Gseyma sürekli gördüğüm postlara yazıyorum 2 günde bir beta takibi yaptırın bu önemli. Gebelik sağlıklı mı değil mi baka bi sıkıntımı var bunun için önemli diye ama biri çıkıp yazıyor ‘ ‘baktırma bence stres olursun ‘.. öncelikle inşallah sağlıklı gebeliktir ve bi sıkıntı yoktur ama şu an ilk yapmanız gereken keseden önce beta baktırmak. Kimyasal gebelik, dış gebelik veya sağlıklı gebelik ama olabilir. Beta takibi yapılmadan bilinemez bunlarda. İki günde bir kan verip değer düzenli artıyormu bakmankz lazım ki ilk gittiğiniz doktor da bunu söyleyecek size. İnşallah güzel sonuçlar alırsınız ihmal etmeyin kanamayı.