Mrvvvv philips avent aldim ben ikinci el 15 gundur kullaniyorum manuelde var ama suan elektirikli daha guzel cekiyor almaya karar verdiysen bir tane al oda elektirikli olsun sutun gelmezse yada az gelirse elektirikli daha iyi oluyor cunku manueli aldigima pisman oldum