İlk hamileliğimi öğrendiğimden beri burda yazılanları okurdum bakardım hep kendi kendime işte ben ne zaman 20 haftaya gelicem ne zaman cinsiyet öğrenicem atılan fotoğrafları görürdüm benim bebeğimde ultrasonda ne zaman bu kadar net gözükcek derdim 00.00 itibari ile bir baktım 19 haftalık olmuşum artık bende benim gibi yeni hamilelerin yazdığı şeylere cevap verir olmuşum bi duygusalllaşmadım değil kızlar ya zaman çok çabuk geçiyor gerçekten 🥲