Selam kizlar bugün kontrolüm vardı sancim çok 1 cm acilmam var normalde bekliyicektim sancimi o şekilde ne zmaan gelirse gitcektim ama bebek kordonu boynunda dedi doktor riskli değil ama sancın siklasirsa bı anda kalp atışı yavaşlar ve ben müdahale edemiyebilirim planlı doğum yapalım dedi yarın sabah yatış verdi biraz suni sanci ve spor egzersiz felan doğumunu başlatıcam dedi yarın sabah gidicem dua edin inşallah