ayse_yldz Kızlar selam, 38+4 haftalığım ve kuyruk sokumumda ağrı ve vajinamda bıcak batması gibi oluyor sizde yaşadınız mı
Ersibneh ayse_yldz suan aynı hafta ve gündeyiz aynı sorun bende dr var merak ettim açıkçası doğum belirtisi falan mı acaba bekleyeyim ben de burda
KagansMom ayse_yldz Açılma oluyodur beybi. Bende birkaç haftadır vardı açılma çıktu. Açılma olurken vajinaya iğne batması, bıçak saplanmaso gibi his olurmuş
ayse_yldz KagansMom geçen cumartesi çatal muayenesi oldum açılma yok dedi 2 3 haftadır var bu bıcak batmaları ama
KagansMom ayse_yldz Hm o zaman kafası kanala iyice yerleşiyodur o sebeple olabilir. Bana genelde hep o iğne batması hissine öyle dediler. Ki açılmamda çıkınca doğru demek ki demiştim. Herkesin farklı farklı işte
ayse_yldz KagansMom vücudum da aşırı rahatsız yani yatsam yatırmıyo kalksam kaldırmıyo Allah yardımcımız olsun ne diyim