Kızlar oksapar kullanıyorum sabah aksam. Kan pıhtılaşması yüzünden. Ve devletle özel doktorum arasında uçurum vardı. Devlet iğneyi bırak diyodu. Bende bunu riske edemedim. Özelde istege bağlı sezaryen olucam. Yarın inşallah sağ salim oğluma kavusucam. Dua edim lütfen