Mervece1 9+4üm şu an tam. Kasıklarımda ve karnımda patlayacakmış hissi var sanki kese büyüdükçe geriliyor. Özellikle wc ihtiyacım geldiğinde daha fazla. Ve sabahları.. Sizde böyle olan var mı ?
Edabykl Mervece1 ilk haftalar gayet normal boyle olmak bebek yerlesiyor kendine yer yaptikca sizde kasiklarda agri yapiyor benm azaldi ama suan 20 haftaligim yine agrilarim oluyo tamamen gecmiyo
Edabykl Mervece1 evet agrilar cok normal oluyo bebek yerlesiyo olusuyo derken yeterki kanamaniz olmasın 🌸