Asya55 canım aynısını ben yaşadım sanırım sana en detaylı bilgiyi ben verebilirim, çocuğum değil direk kendim çünkü🤣
Çok küçükken babam yoğun bakıma alınmıştı ve amcamlarda kalmıştık bi kaç gün ve koltuğun sandığını açtığında yengem böcek gördüm ve o koltuğun önünde yere yatak açtı bize sesimi çıkaramadım ama uyuyamadım gündüz olunca koltukta uyuyakalıyordum sabaha kadar uyuyamıyordum o olay travma yarattı ve hala en büyük korkum böcektir
Ve bir gün camın önünden tuvalete geçerken yine 6 yaşımda falandım sanırım iki gölge gördüm gibi geldi korkudan kimseye söyleyememiştim ama öyle bir korku kaldı ki çok afedersin lisedeyken bile ben duşa girerdim annem arkası dönük banyoda oturup beklerdi beni çok çekti o konuda kahrımı canım annem… yani çok küçük gördüğümüz şeyler o yaşlarda büyük travmalar yaratıyor
Bana ne yaparlarsa yapsınlar atlatamadım bunları
İn cin öcü korkum üniversitede yurtta tek başıma uyumak zorunda kaldığımda oda arkadaşlarım sömestra gittiğinde yavaş yavaş geçti mecburiyetten artık hiç korkmuyorum
Ama böcek korkum kaldı canımı alsınlar ama bir böcek görmeyeyim o derece
Yani o yaşlarda her şeye o kadar açığız ki travma oluyor bizim denemediğimiz tek yöntem pedagogtu çünkü o zamanlarda yoktu imkan, imkanınız varsa pedagogtan destek alın ömrü boyunca taşımasın o travmaları, kediler için uysal bi ev kedisi olan birine çocuğunuzla gitmenizi öneririm onun yanında sevip kucağınıza alırsanız o korkusunu yenebilir belki böcek ya da öcü sevilemeyeceği için biz bunu da deneyemedik🤣🤣