Sevde42 Merhaba arkadaşlar 30+0 da doğum yapmak zorunda kaldım sezeryan ile malesef . Süt arttırıcı neler yapabilirim tecrübelerinizi paylaşır mısınız
Oguzhanberraselina Sevde42 bende 30+1 im canim ama sicak duş en iyisi diye biliyorum sütün hemen gelmesini sağlıyormuş ve çoğalıyormuş
ikramomm Sevde42 merhaba,masaj yapabilecek birilerimiz varsa masaj yapsınlar kanallara iyi geliyor sıcak duşta iyi geliyor.erken doğum sebebiniz ne idi acaba haberiniz var mıydı ?
Esmaonur Sevde42 rezene çayı, tahin helvası, dereotu baya süt yapıyor bildiklerim bunlar umarım işe yarar 🌸
Sevde42 ikramomm aniden suyum geldi gece uyurken 5 hafta öncede serklaj ameliyatı olmuştum ama dikisim duruyormuş yani kendi gelmek istedi malesef 😔
ikramomm Sevde42 prematüreler düşündüğümüzden de güçlüler merak etme benimde erken gelme riskim var demedi ams önlem amaçlı Progestan bağladık daha 30 haftalığım
Elfs Sevde42 doktorunuza danışarak kullanın molitium, bestlak damla, malt içecek inşallah tez vakitte gelir.
Sevde42 ikramomm evet benimde aynı şekilde iğnelerim haplarım vardı ama bu kadar durdu inşallah sizin daha uzun süre kalır 🌸 normal doğum haftasında doğar inşallah