Ozzlm Kızlar 37 .3 haftalık gebeyim 1 hadtadır falan agrılarım oluyor dün doktora gittim nst de agrılarım çıktı ama doktor normal dedi sezeryan icin 10 gün sonraya verdi bilmıyorum o tarihe kadar doğuracakmışım gibi geliyor aranızda böyle olanlar var mı
Reyhan35 Ozzlm bana da öyle geliyodu ama 6 gün kaldı hala öyle geliyor acaba 6 gün bekler mi diyorum 🤦🏻♀️
Gorkemm Ozzlm benimde 36 dan beri sancı çıkıyor 37+4 olduk hala gelen giden yok bekliyoz bi gelseydi artık diyorum herkes haftaya doğurursun diyor ama sanmıyorum valla ne bilim