Mnk16 bugun yaşadım 27+1 im nolduğunu anlayamadım koşarak hastaneye geldik ishal,kusmamda vardı biraz sancı çıktı ultrasonda yatışım yapıldı doktor alttan muayenede 1 cm açıklık var dedi şuan korkuyorum acaba erken mi gelir diye bir daha olmadı şuan tedbir amaçlı hastenrdym nst çekiliyor ara ara şuan sancı ve kasılma yok ama inan gelince sancı ve kasılma anlaşılmıyck gibi birşey değil😢zamanında sağlıkla gelsinler inşşşah