Belmaa16 36+3 olduk doktorumuz bişe soylemedi ama bana kalırsa hala doğum pozisyonunda değil bırda okuyorum yazanlar olmuş vajinamda hissediyorum yürüyemiyorum felan diye bende oyle bişe söz konusu değil bilenler yazabilir mi acaba
Deletedmon00881 Belmaa16 canım benim bebeğim 37. Haftada kanala girmişti, doğum anında bile kanala giren bebekler var sıkıntı etme.
Belmaa16 Deletedmon00881 inşallah girer bakalım haftaya kontrolüm var 37 haftama gircem bakalım doktorumuz ne diycek