Kızlar 34+5tim bugün çok yürüyüş yaptım mecbur kaldım.Bebek aşağıya çok baskı yaptı yürürken de zorlandım.Eve gelince uyudum dinlendim ağrım geçsin diye.Tekrarlayan sancılar gibi değildi.Akıntı su gelmesi vs yok ama iğne batıyor gibi oluyor ara ara.Erken doğum olabilir mi nedense endişelendim ya böyle olan var mı