Ykalkn Haftadan selamlaaaar🐣 Gece uykularınız nasıl? Ben asla uyuyamıyorum , birazcık dalsam bile hemen uyanıyorum. Bu haftadan sonra hamişlik bir tık zorlaştı diyebilirim benim için. Sizde durumlar nedir? Nasıl gidiyor? Umarım sizlerde bebişlerinizde iyisinizdir🤲🏻🌸💕🐣
Reyhan35 Ykalkn o haftalar çok güzeldi 32 den sonrası çok daha zorlu valla ben o zamanlarda mışıl mışıl uyuyordum 😂
Smyrclk Ykalkn nerde otursam nerde olsam orda uyukluyorum başımı yaslasam gidiyorum evde iş yapmak çok ağır geliyor gözüme çok zorlanıyorum üşengeç olmusum onn dışında iyiyiz😍
Anisalenamom Gayet güzel gidiyor 25 ci haftamdayım daha ağırlaşmadım (ikiz gebelik ) çok şükür şuan iyiyiz tahminen 1 ay sonra ağırlaşırım tuvalet ihtiyacı dışında uyanmıyorum 🥰
Obirgebe Ykalkn ben uyuyorum işte bnde tam tersi uyumak istemiyorum😅 hala bulantı ve kusmalar devam ediyo onun etkisi sanırım
Reyhan35 Ykalkn seni korkutmak istemem ama hazırlıklı ol yatakta asla donemiyorsun yürürken sanki bebek çıkacak gibi vajinaya baskılar yalancı sancılar yataktan kalkarken yuvarlanmalar eğilememeler varda var 32 den beri doğursamda rahatlasam diyorum şükür 1 hafta kaldı 🥰
meryemnarin Haddime degil belki ama 35.haftadan bildiriyorum bugünlerinizi iyi degerlendirin derim kizlar yatarken kalkmak bile insana iskence gibi geliyo bilin istedimm yataktan 5 hamleyle kalkiyorum yalancı sancilari da soylemiyorum yani 😃😃😃😃
Alpisinannesii Ykalkn bizde bugün tam 25 haftalık olduk sürekli tuvalete gitmek dışında uykularımız iyi kızımla ☺️ Arada karnımda sertlik oluyor ve bebek hep solda duruyor sizde de oluyor mu ?
Btl-Als Ykalkn Bel ağrısı kalça ağrısından yatamıyorum 26+3 olduk uyku nedir bilmiyorum ilk kızımda sürekli uyurdum rahattım bu hamilelik çok ağır geçiyor 😒🤩
meryemnarin Obirgebe yatmak bile bazen zor geliyo insana biliyomusun nefesim tikaniyo yavas yavaa yuruyus yapmak iyi geliyo siz siz olun bol bol yuruyus yapmaya baslayin ben 25.haftalarda basladim cok iyi geliyo iyi ki de yapmisim devamda ediyorum 😃
Obirgebe meryemnarin 2 defa yaşadım o anları 🙈 her son zamanlar gerçekten zor oluyor her anlamda Allah tan tam sıcaklar bastırmamış olacak