Merhabalar. 6 mayis beta hcg 1268 cikti ve 10 mayis 5800 cikti. Hesaplara göre 6 haftaligim. Yurtdisinda olduğum icin henüz doktora gidemedim pazartesi günü randevum var. Tekrar beta hcg’de baktırmadım 5800′den sonra. Ama belirti olarak sadece biraz göğüs hassasiyeti var. Bide başlarda adet sancısı gibi ağrılar vardı ama geçti. Bu beni biraz endişelendiriyor. Bundan once dış gebelik geçirdim o yüzden her kalktığımda belirti arıyorum ama yok:)