mucizemizibekliyoruzz 29. Haftadayız ya sizinde sürekli beliniz sırtınız ağrıyor mu? Geceleri bile uyuyamıyorum artık gündüz napsam bilmiyorum sürekli bir ağrı. Eşim masaj yapıyor ama o yokken çok kötü ağrıyor kolumda yetişmiyor ovalamaya
Deletedmom434 mucizemizibekliyoruzz evet canım bebek bu haftalarda fazla kilo aldığı için birde büyüdüğü için artık belimize baskı yapıyor
EzelUnal18 mucizemizibekliyoruzz bende bayramdan bu yana çekiyordum bu bel ağrısını hatta bacağıma vuruyordu ağrı.iyice topal olmuştum.ama burdaki arkadaşların tavsiyesi üzerine 3 gündür gece yatarken bacaklarımın arasına yastık koyup yatıyorum.çok şükürki baya düzeldim bence sizde bi deneyin derim birkaç gün ☺️
mucizemizibekliyoruzz Deletedmom434 dayanılacsk bir ağrı değil ama ya bende fıtık var bide ölüyorum resmen. Napsam geçmiyor.
Deletedmom434 mucizemizibekliyoruzz hamilelikte parol içilebiliyor kuzum parol alabilirsin yada duş alırsan rahatlarsın
mucizemizibekliyoruzz Deletedmom434 hap içmek istemiyorum yine de ya. Duş falan fayda etmiyor artık bana 😂 bi an önce kalan günlerim geçse de doğsa minnoşum başka bişey istemiyorum 😂 erken doğum riskimiz var yatıyorum hep ondanda ağrıyor galiba. Gerçekten çok zormuş
Deletedmom434 mucizemizibekliyoruzz ah ah sorma hamilelik balayındayken rahattık biraz😅 Bir avazda vaktinde doğum yaparsın inşallah❤️
mucizemizibekliyoruzz EzelUnal18 yapıyorum canım geçmiyor ki benim ağrım. Zaten aynı yere vuruyor sürekli muhtemelen fıtık yüzünden
EzelUnal18 mucizemizibekliyoruzz ayy çok zor o ağrı bende çektim kaç gün Allah yardımcın olsun ozaman umarım geçer böyle devam etmez canım
0581 Benimde bel ağrım arttı 29. Haftadayım yaklaşık ta 10 gündür var demekki zaman ilerliyor artık alışmamış lazım 🤦♀️ Allah hepimizin yardımcısı olsun çoğu gitti azı kaldı 🤗