cansupolat “Panorama” firmanın adı… ya bazen öyle şeyler çıkabiliyormuş banada dediler tespit edilemezse ilk seferde ücretsiz olarak tekrar kan alıp gönderiyorlarmış.. ya bu VSD sizde kaç mm? Bizimki 1,6 mm. Diğer herşey normalken sırf bunun için down sendromu denmesi beni şaşırtıyor da korkutuyor da. Ama doktor 1000/1 ihtimal dedi yani düşük dedi down sendromu için inşallah ikimiz içinde her şey güzel olur çocuklarımız sağlıklı olur🙏🙏