Sureyya374 Kızlar selam. Çalışan gebeler için 24. Haftadan sonra kullanılan izin yeniden geldi mi bilgisi olan var mı? Öyle bi söylenti duydum ama bakamadım henüz
mercimegin_annesiii Sureyya374 bende dün okudum yazı burada ama sanırım tek sağlık bakanlığı çalışanlarına mı ne diye bişey yazmışlar formda doğrumu bilmem
Sureyya374 Ya benim de bi arkadaşın sağlıkçı arkadaşı var. Onu aramışlar ayrılabilirsin diye ama ben resmi bi şey bulamadım
Sureyya374 Ya benim kendi arkadaşım değil de arkadaşımın arkadaşı. O yüzden ilk ağızdan bilgi alamadım ama pazartesi netleştirmek için görüşeceğim