Kubraselamii13 ben 6 aylık evliyim evlenmeden 2 ay önce kahverengi ara lekelenme şikayetim oldu düğün stresine bağladım fakat düğünden sonra 2 ay daha devam edince Dr gittim polip dediler. Gitmediğim hastane kalmadı yaşım 24 ,polip ameliyatı olan Dr kapısındaki yaşı büyük ablalar ameliyat olma dediler. Bende 2 tane vardı 1i 1.5 cm 1i 2 cm . histeroskopi yaparak adet ve cm söylediler. Ben de amelîyat olmadım. Allah’ın işi ya Histeroskopi den sonra gebe kaldım 10 haftalığım şuan. Kanuni Sultan Süleyman Eğitim Araştırma Hastanesi Dr Selin Dikmen e gittim . Selin hanım sadece muayene edip histeroskopi istemi yaptı 3 gün sonraya gün verildi 5 tane bayan Dr eşliğinde histeroskopi yapıldı canım o an biraz yandı hava ve serum verdikleri için karnım gaz doldu biraz sancı yaptı eve gdip dinlendim geçti . Kanuni Sultan Süleyman Eğitim Araştırma Hastanesi ne bi git istersen en azından histeroskopi yi orada yaptır kendi doktoruna sonucu gösterirsin hemen veriyorlar sonucu zaten. Çalışıyorsan o gün izin al çünkü karın ağrısı,gaz,sancı oluyor. Sormak istediğin başka birşey varsa sorabilirsin ✋🏻🥰