Defnearim Hanımlar bakiyem var ama kullanılabilir bakiyem -52 para transferi yapamıyorum aynı durumu yaşıyan var mı acaba varsa eğer yarın atmye gidersem parayı çekebilir miyim
Minnakannesi11 Defnearim o bakiye dediğiniz sizin paranız değil ek hesap kullanmissiniz eksiye dusmussunuz bankanın sizden 52 TL alacağı var
Defnearim Aycan01 yaa :(( ama bakiyem de var görünüyor parayı çekmemiş yani para orda o şekilde mi kalıcak
Defnearim Aycan01 yani eksiyi ödeyecek bir tutar daha hesabıma gelince o para ödenicek o şekilde mi parayı çekebilicem cevap verdiğiniz için teşekkür ederim 🌸💜
Defnearim Alazim arıyorum da müşteri hizmetlerine bağlamıyorlar 25 dk konuştu bugün resmen hazır bilgilerle gene bağlamadı tüm zamanım çöp oldu