Berglgzg @“Pinarika”# benim 1453 çıkmıştı beta hcg hormonum. Sağlık ocağındaki doktor 2 hafta sonra bi kadın doğuma git kese oluşmuş mu diye baksınlar demişti. 1 ay 5 günlüktü bebeğim o zaman 🥰❤️
kuzeymomsss Pinarika 5. Haftada değerim 6460 çıkmıştı keseyi görememiştim. 6.haftamda çağırdı ben biraz daha bekleyeyim dedim 7.haftada gördük. Şuan oğluşum 15 günlük💙
Hilalhayrettin25 Ademmeva kese normal ultrasyonla görülmez vajinal ultrasonla belli olur diye 8. Haftada kesede görünür kalp atışında duyarsın
Ay_92 Ademmeva Benim hcg değerim 5000 üstü ondan olabilir ama Bebek iyiyse karından yada vajinal olarak takılmayın bence yeterki bebeklerimiz sağlıklı iyi olsun 🐣