161931 İyi akşamlar kızlar. 24 32 hafta arası idari izinlerin 30 hazirana kadar uzadığı yönünde bi söylenti var… Bazı sağlık kuruluşlarına yazı falan gitmiş diye duydum… Diğer kurumlar içinde geçerli mi bilgisi olan var mı?
Tubmavi 161931 beni çağırmışlardı geri iki haftalığına döndüm şimdi tekrar ayrıldım doğum iznine. madem belli değildi niye çağırdılar 😩😩 ama olsun kalanlar faydalanabiliyorsa ona da şükür. Ben bazıları gibi kendim faydalanamıyorum başkası da kullanmasın demem 😂😂
161931 İnternette herhangi bir haber vs yok. Ama twettwr da kurumuna yazı gidenler oldugunu belirtenler var. Umarım uzamıştır. Ve sadece sağlık bakanlığını değil diğer kurumları da kapsıyordur =(
161931 yuzonikidere #idariizinlerkaldırılmasın yazıp aratırsanız twet atanların en son yorumlarından görebilirsiniz. Yazıyı bende görmedim. Söylenti var ordada