Deleted4445656 Kızlar bel agrım için bu hamile destekleyici yastıklardan önerdiler kullanıp memnun kalan var mı? Marka farkeder mi?
TugceArslan Deleted4445656 Emzirme yastıkları oluyor ya C harfi şeklinde. Şiddetle tavsiye ediyorum. İki hamileliğimde de koltukta otururken onunla oturuyorum.
Kuputo tupbebekannesi123 ben de bu modeli kullanıyorum çok memnunum. Diğerleri çok kaba geliyor çok sıcaklanıyor bir de basıyor gibi oluyor. Bu modelde o dert olmuyor çok
Deleted4445656 Kuputo sizde memnunsanız bende bakıp alayım bari inşallah bende fayda görürüm teşekkürler 🥰
Deleted4445656 tupbebekannesi123 şimdi baktım evet güzelmiş diğerleri çok büyük o kadar beni saran bişeyle rahat eder miyim diye düşünüyordum bu daha mantıklı geldi inşallah fayda görürüm bende teşekkür ederim ☺️