daphnesmomm Cinarsmom iki gün sonra planlı Sezaryen olacağım,ama hazır mıyım bilmiyorum,38+4 ten bildiriyorum🙃
Sibel83 Seher-4 bende de ünanılmaz gaz var Çok rahatsız ediyor Doktrıum normal dedi Metsil çiğneme tableti verdi spazm olmasın diye Yer daraldı artı içeride Mide bağırsaklar sıkışıo Akıntım yok benim
Ebruxxx Cinarsmom 34+ 4 bugün çok şükür iyiym hala çalışıyorum hatta 37 de bırakacağım bir sorun olmazsa bazen sırt ağrım var arada ayak bileklerim şişiyo ama uzanınca geçiyor tabiki ağır hissediyorum bir yandan umarım hepimiz sağlıkla vaktinde bebişlermizi kucağımıza alırız 😊
Havvanur_ Ben 34+5 haftadayım sancılarım olduğu için doktorum progestan verdi ve ciğer geliştirici iğne verdi sizlere de verdimi
sevo_asc Berglgzg 32+2 benimdr öyle oldu çok fazla haraket etmiyor daha geçen gün gittim doktora 34. Haftada randevum ama insan panik yapıyor 1 hafta öncesine göre haraketleri azaldı
Berglgzg @“sevo_asc”# öyle valla panik yapmamak elde değil bian önce doğsunda gözümün önünde olsun istiyorum artık🥰🌹
Sucaner Damla_04 normal doğum istemiyorsanız çatı muayenesi yapılmaz. Normal doğuma uygunluk için çatı muayenesi yapılıyor.
Bade-Ada Gizematlas1 Benim de son 7 gün gösteriyor uygulama kavuşmak istiyorum artık sabırsızlıkla bekliyorum sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻
Deletedmom_6 Cinarsmom 16 gün sonra doğuracağım evi 💩 götürüyor 😬😂 Allahtan hastane çantam hazır gelen giden çok olacak diye işte çok umarım doğurmadan bitirebilirim 😬
Umay0065 meir22 36 da kaç kilo oldu kuvezde yattı mı acaba ? Ben de pazartesi 36 haftalık doğum yapicam. Suyumuz azaldığı için
meir22 Umay0065 2680 doğmuştu. 10gün küvözde kaldı solunum sıkıntısı vardı biraz şükür ciddi bi şey olmadı. Sende küvöze girerse kendine çok sıkıntı yapma gününü doldursun diye kontrol amaçlı da tuttukları oluyor. Sağ Salim kucağına al inşallah🤲
Rabiaarslnts68 Umay0065 suyunuz kaç Ml şuanda bana da geçen hafta dedi doktorum bu hafta tekrar bakacak
Buse12- NurTekeli kendi isteginlemi sezeryan yoksa doktormu dedi bende 38 haftalık olcam bidaki kontrolde solermi acaba
1Gokturkannesi 36+0 Kolestaz şüphem var test verdim bekliyoruz. Nefes darlığı, çatı ağrısı ne ararsan var bir de oğlum 1 hafta geriden geliyor, Kolestaz çıkarsa 37+0 da alırım dedi doktorum beklemedeyiz
Umay0065 meir22 inşallah canım sağ salim doğsun da bebisim . Ciger geliştirici iğne de olmuştum belki gerek kalmaz kuveze. Dua ediyorum bakalım
Filiz92- Bende 35 hafta oldum sancilarim var bazen oyle bir geliyor ki korkuyorum erken dogurucam diye bakalim bnde 38 de dogurmak istiyorum cunku gidince zor olmaya basladi bakalim hayirlisi