Hazalaskin Kızlar 37 haftalık gebeyim vajinamda bazen baskı hissediyorum ama sürekli her zaman değil mesela idrarımı tutamayacak oluyorum baskı hissinden özellikle çişim varken hissediyorum. Acaba Doğum yakınlaşınca böyle mi oluyor tecrübeli anneler ?
Merve6334 Hazalaskin waşa bende 34 2 ama aynı baskı bende var normal doğum diye diyorlar ama bakalım senşn normal mi
Reyhan35 Hazalaskin bende 34 ten beri var şu an 37+5 olucaz hala devam ediyor doktor normal diyo bebeğin kafası aşağıda baskı yapıyor
Hazalaskin Merve6334 şimdilik normal bekliyoruz canım inşallah normal olur yani 😂 böyle hissediyorsan artık Doğum yakın demişlerdi de o yüzden sormak istedim
Hazalaskin Polenpolen52 Doğum yakın mı acaba 😂 gelsin artık Merak ediyoruz yüzünüde göremedik zaten 😂
EssoSavve Valla benimki de sıkıştığı zaman çıkmaya çalışıyor bildiğin 😅 ayaklarını mideme ittiriyor kafasını da aşağı bastırıyor aynı anda diyorum aha çıkacak 😅
Hilalya35 Dogumla alakası yok sanırım bebek ne zmn gelecegini kendi belirliyor kızım hemen gelmişti 38+3de bunda baskıdan yürüyemıyorum oturamıyorum yatamıyorum ama hiç gelmeye niyeti yok 38+2 dun muayene ne acıkma nede sancı cıktı o agrılara ragmen