Merhab Bel ağrım ve kasım ağrım var bugün basladi sizce normal mi kızlar 😔
GZMNY çok normal canım biz 13 hafta olduk hala ara ara geliyor ağrılar
GZMNY ben de cok panık yapmıştım ama normalmiş…
GZMNY evet canım normal bebek yerleşiyor ondan oluyor
Evett bnde olmştu 🙈🙈
Ya korkuyorum kızlar tüp bebek ve ikiz gebelik borsey olucak diye ağrım oldukca