Merhaba kızlar
Sezeryan bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi ?
Zorunlu sezeryan doğum yapacağım. Kaçıncı haftada alınıyor neye göre gün veriyorlar acaba şuan 29+2 haftalığım. Herkes 38 diyor ama 37’ inci haftada da oluyormu yoksa bebeğin durumunuza göre mi ?