caglaolmeZ canım plasenta konumun, kilon vs. etkili benim plasenta tam hissedebileceğim konumda, karnımda yağ oranım çok düşüktü ona rağmen 17’de sadece bir kere seğirme 18’de birkaç kıpırtı 19’da yine kıpırtılar hissettim. Doktorum erken hissetmişsin ama çok şanslısın plasenta konumundan sebep demişti… yani bana şanslısın dediği konuda bile ben 18 de minicik kıpırtı hissetmiştim sen 12’de hissettim diyenlere bakma o imkansız :) Bir iki haftaya duyarsın:) Ayrıca hiç bulantım olmadan geldim bu haftaya kadar cok sükür bunlar şükredilecek şeyler üzülecek değil rahat ol :)