Umay0065 Kızlar 36 haftalık hamileyim pazartesi günü de dogumum var. Boğazım şişti ağrıyor biraz burnum akıyor. Nasıl geçer acaba . Pazartesiye kadar toparlamam lazım . Parol içsem faydası olur mu
Satiyeak Umay0065 benimde bogazlarim şiş canim balli ilik süt iciyorum ilac icmiyorum.sende denemelisin.ne cok sicak ne cok soguk ilik seyler iç
Deniz2961 Umay0065 parol ağrı kesici ateş düşürücü pek fydsi olmaz bence sen beslen portkl suyu vs gbi bnce