Kizlar merhaba, 33. Hafta dolmak uzere. Ellerimde ve ayaklarimda odemler artti. Calisiyorum sabah aksam 1 er saat olmak usere toplam 2 saat yolda geciyor. İs de biraz yogun. Ayaklarimdaki odemler bu yuzden artmis olabilir. Ama ellerim cok ilginc. Sabahlari cok aciyor. Parmaklarimi bükemiyorum. Kütük gibi şişiyor. Bir sey tutamiyorum mesela sabahlari. Sonra yavas yavas geciyor acı. Ama ödem devam ediyor. Sizce normal mi bu. Gebelik zehirlenmesini filan okudum korktum iyice. Tansiyonum normal ama carpintilarim oluyor.