Ozlemtms bende 37+0 olduğum gün sezeryan günü almaya gittim muayeneye bebeğim iri çünkü ,doktorum gel çatı muayeneni yapalım öyle verim sezeryan günü dedi çatı muayenemde 4 cm açıklık çıktı yazık etme kendine su gibi doğurursun bir şans ver dedi bende vazgeçtim normali bekliyorum belki kolay olur diye bu hafta açıklığım 5-6 cm olmuş bile :) doktorun belki o yüzden bakmak istiyordur