Kizlar bugün idrar verdim bakteri 30 çıkmış şehir dışında başka bı hastanede verdim kendi doktoruma attım sonucumu enfeksiyon var yarın sabah yaz ilac yazayım dedi. Bakteri hariç eritrosit ve lukositte normalden yüksek çıkmış Başına gelen var mı nasıl atlattiniz bu sureci şuan 14 haftalığz herhangi bi yanma şikayetim yoktu sadece lavabodan sonra kasıklarım sızlıyor ağrıyor gibi oluyo dünden beri 😔